چکمه های ران بالا-که در آن به آنها را نمی پوشند ؟

سه شنبه 28 آبان 1398
14:28
Irma

هنگامی که بسیاری از آیکون های مد مانند ، جنیفر لوپز ، مدونا ، آنها را برای افزایش تا نگاه سکسی خود را می پوشند ، هیچ سوالی وجود دارد چرا تمایل به پوشیدن چکمه های ران بالا ابتلا به مانند یک آتش است. به وضوح ، چکمه های ران بالا در حال تبدیل شدن به یک شوق در میان نوجوانان و خانمها جوان است. این راه را برای نگه دارید تا با روند و همیشه در حال تغییر جهان مد است. اما جهان مد قلمرو خود را دارد ، فراتر از آن به نظر می رسد بی دست و پا ، عجیب و غریب است و سنت و فرهنگ را مخلوط نمی کند.


اگرچه چکمه های ران بالا شکستن دور از ارتباط اولیه خود را با زنان و یا مردم از آن تجارت ، آنها اغلب به عنوان نمادی از تمایلات جنسی دیده می شود و با لباس طلسم پوشیده شده است. بنابراین به طور طبیعی زمانی که شما آنها را برای هر مناسبت می پوشند ، شما نیاز به دانستن درک از جمع آوری اجتماعی بر روی آنها. آنچه که به عنوان یک طلسم دیده می شود و نامطلوب توسط یک فرد ممکن است به عنوان مد روز و شایان ستایش توسط دیگر دیده می شود. سلیقه ها و تعصبات شخصی افراد بسیار متفاوت است و شما باید تصمیم بگیرید که آیا آنها را هنگامی که شما با مردم از باورها مختلف ملاقات می کنید یا نه.


چکمه های ران بالا منطقه ممنوع: نقض هزینه های شهرت در حالی که هیچ قاعده در سیاه و سفید که شما را ممنوع کرده است برای پوشیدن چکمه های ران بالا, دو مکان مشترک که در آن پوشیدن آنها دیده می شود بسیار مضحک وجود دارد.


کلیسای: بدیهی است ، مد و سکسی بودن از محل برای نماز یکشنبه شما است. هیچ فردی ممکن است انتخاب شخصی شما را از پوشیدن یک بوت سکسی برای کلیسا سوال کند ، اما قطعا ، شما احساس عجیب و غریب و مضطرب می کنید ، در حالی که مردم به شما نگاه می کنند. علاوه بر این ، زانو زدن با بوت شدن ران بالا کاملا کار سختی است و از بین بردن بوت خود را. سنت است که همیشه بسیار در پشت مد ، و آن را زمان برای تغییر تعصبات خود را.


کار: قانون مورفی در کار می گوید: "برای گمراه کردن انسان است ، اما برای ببخش در سیاست شرکت نیست. " این است که چگونه زندگی در محل کار می رود. آزادی فردی و انتخاب در محل کار ، اما با محدودیت. اگر شرکت شما نیاز به پوشیدن لباس کامل داشته باشد ، آن را با بوت شدن ران بالا جفت کنید ممکن است سازمان ملل متحد حرفه ای باشد. مطمئنا به اندازه کافی ، شرکت شما نیاز شما را به نگاه حرفه ای به مشتریان خود و ممکن است جایی در سیاست های خود را برای چکمه های ران بالا خود را ندارد. مکان های دیگر برای جلوگیری از پوشیدن چکمه های ران بالا: در حالی که شما ممکن است چکمه های ران بالا برای یک شب جمعه و یا یک حزب شنبه شب می پوشند ، به یک فکر دقیق که آیا آنها را برای یک خانواده با هم و یا یک حزب که در آن شما ممکن است شانس برای دیدار با افراد محافظه کار بیشتر.


[ بازدید : 149 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ مد Irma است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]